Sunday, January 23, 2011

Welcome to UiTM Shah Alam..!!

Kawan bertahun kita bersama
Bagai semalam baru bersua
Kawan di hadapan oh indahnya
Kita bersama berkelana
Namun kita jauh di dunia sendiri
Bekalan sendiri, impian sendiri
Meskipun jauh namun kita tetap bersama
Dek ruang yang memisahkan kita
Kawan hidup ini umpamalah langit
Yang tidak selalu cerah
Kawan hidup ini umpalah awan
Yang tidak selalu putih
Ingatlah bintang - bintang di langit
Takkan selalu berkelipan
Ingatlah pelangi yang indah
Pasti akan hilang
Kawan jangan biarkan dirimu
Cantik namun akhirnya menjadi perhiasan di dinding
Kawan jangan biarkan dirimu
Seperti lipan dan kala
Berbisa namun akhirnya menjadi perhiasan di meja tulis
Oh kawan
Jadilah seperti si matahari
Membakar diri demi ummat sejagat
Oh kawan
Jadilah seperti bulan purnama
Menerangi malam yang gelap gelita
Menunjukkan jalan demi ummat semestar

Syahdukan lirik lagu KAWAN nyanyian UNIC nie..memang lirik lagu nie terlalu bererti bagi insan yang terlalu merindui dua orang sahabat baikku iaitu IYLIA INSYIRA & AIN SYAZWANI..and..yang paling penting..kami dah jadikan lagu nie sebagai lagu tema dalam persahabatan kami..

still aku ingat lagi..

aku and aen..selalu nyanyikan lagu nie berduet..sora kami yang terlalu sedap nie akan berkumandang dengan bahagia sekali..=)

iylia..?pelik ehh aku tak mention nama dia tadi..hehe

ayat biasa.."sorry la..aku xberapa tau pasal lagu nasyid..tapi..ok la.."heheh

means here..iylia xtau pun pasal lagu nie..dia akan sekadar tadah telinga penguin dia tu..dengar aku and aen nyanyi..so..untuk menyelesaikan masalah kitorang..aku and aen mula tulis lirik lagu tu..and..kami akan mula melantunkan suara kami yang terlalu sedap nie..sampaikan..kalau SNSD dengar pun..mau menangis..sebabnya..risau album diorang xlaku da nanti..=)

Anyway..aku rindu sangat - sangat kat diorang..thats why..aku post pasal nie..xpela..just nak update blog aku nie..waktu kt shah alam..xsempat nak update..and..aku nak ucapkan kepada kawan - kawan DIPLOMA UKUR BAHAN, UiTM SERI ISKANDAR, PERAK..


WELCOME TO UiTM SHAH ALAM...!!


0 comments:

 

Ishihara Zara Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal