Sunday, February 20, 2011

Diet..!!


yeeeeaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh.....!!!!

da seminggu da aku berjaya menahan nafsu perot aku dari makan nasi..!!!
means here...

seminggu = 7 hari

7 hari = 168 jam

168 jam = 10,080 minit

10,080 minit = 604,800 saat..!

bangganya aku...!hahah..

Tapi..aku xtimbang ag berat aku..da turun ke belum..klo xturun...macam xde maknanya la kan aku diet..n xsentuh menda yang paling nikmat tu kan..

dalam masa seminggu nie..aku hanya makan nestum..roti..biskut..n buah..sayur..??sorry la ehh..saya xmakan sayur..buah je saya makan..heheh

even..my Mr Tinggi xbapa suka aku diet..tapi..aku nak jugak diet..degilnya gf awak nie kan En Aiman..=)

tapi..saya buat xlama..kalau xde perubahan..saya stop my diet..ok sayang..?saya promise...!!hehehe...jangan risau pasal saya eh sayang..im ok..as long as u always be on my side..im always be ok..!im promise...!!

anyway..saya akan teruskan diet saya nie..sebab mak saya pown bagi sokongan terhadap diet saya nie..cuma..mak saya cakap..jangan asyik ikat perot..cian perot tu..lagipun..mak saya risaukan kesihatan saya..its ok..mom..your daughter is ok here..dont worry..love u mom..

kononnya nak jadi macam nie la..cita - cita kan..=)

0 comments:

 

Ishihara Zara Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal