Wednesday, March 9, 2011

Smile....!!



Alhamdulillah..

semuanya da selesai...aku da kembali tenang...n aku mampu tersenyum semula..segala salah faham yang terjadi..telah berjaya diatasi...alamak...!!ayat macam nak buat surat cinta la plak...

Tapi..memang nie semua realiti...aku da kembali bersahabat dengannya..sebagai seorang SAHABAT...sila jangan salah faham lagi..aku xnak lukakan hati sapa - sapa pun..sebab aku sendiri da penah rasa macam mana sakitnya hati..lukanya hati aku time tu..cuma..nasib xleh scan n xray ja..klo x..mesti da xnampak da hati aku..da hancur..hahah

n now..everything is alright..i just wanna be his friend..kawan yang mampu berkongsi suka duka..n aku sentiasa mendoakan kebahagiaan dia..n even...dia ada pilihan hati yang lain..aku tetap akan doakan kebahagiaan dia..sebab..bahagianya dia akan membuatkan aku turut bahagia...

n to my Mr Tinggi..Encik Aiman Rosli...awak jangan risau..saya dan dia hanya sekadar BERSAHABAT...saya tetap sayangkan awak..u are first in my heart..even...saya selalu cakap..Farid Kamil is the first..so..chill..awak jangan risau..sampai xleh tido..sila "chill"kan diri anda..=)
n to my sahabat..thankz sebab sudi nak bersahabat dengan aku balik..syukran..arigato..n lain - lain..maaf atas segala salah faham yang da terjadi..aku harap kita tetap bersahabat..=)

Sekian...terima kasih....!!

0 comments:

 

Ishihara Zara Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal