Tuesday, April 12, 2011

Terungkai sudah...!



"Ya Allah..tabahkanlah hatiku..setiap ujian yang Kau berikan..pasti ada hikmahnya...jadikanlah aku hambaMu yang solehah..yang sentiasa mensyukuri apa saja yang diberi...sungguh..hatiku lemah..imanku masih kurang..namun..aku cuba untuk menjadi yang terbaik..."

Sememangnya cerita silam sentiasa menjadi kenangan...baik indah mahupun buruk..semuanya pasti akan terpahat dalam ingatan setiap manusia..macam tu jugak aku..aku menyimpan seribu kenangan dalam diriku..aku cuba mencari kekuatan di sebalik kepahitan yang aku alami...

yaaaaa...aku akui...aku seorang yang sangat PERAHSIA....!n disebabkan tu..ramai yang susah nak faham tentang aku..including My Mr Tinggi...

n tadi...

aku BERJAYA meluahkan segalanya..

aku BERJAYA menceritakan segalanya..


aku BERJAYA berkongsi dengannya tentang segalanya...

even...my tears getting out when i shared the story..but..its make me feel more comfortable now..sekurang - kurangnya..dia tahu pasal diri aku..sapa aku..n apa yang aku lalui...

TO MY MR TINGGI....

saya da citer ape yg saya rahsiakan..saya da citer ape yang saya pendam..saya harap...awak faham tentang saya,..n thankz sebab cuba memahami saya...=)

JUST WANNA TELL U...

I LOVE U....

0 comments:

 

Ishihara Zara Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal