Saturday, August 6, 2011

waaaaaaaaaaaaaahhhhhh...lamanya aku x update blog aku nie kan..firstly..mintak maaf sangat - sangat sebab da lama xupdate..sejak cuti nie..memang xsempat aku zara nak update..macam - macam hal ade..keja la..broadband xleh guna la..n macam - macam lagi..

ok..just nak share..sekarang zara dekat ampang..dekat rumah cousin zara..tolong temankan dia..n Alhamdulillah..kemarin..5 Ogos 2011..bersamaan 5 Ramadhan..lahirlah seorang umat Muhammad lagi..baby girl tuuuuuuu....best3...tapi nama masih belum diberikan lagi kepada beliau..

kalau dikira - kira..skarang dah 9 hari zara tinggal kat sini..kononnya nak datang 3 hari je..tapi..disebabkan permintaan sepupu zara tu..so..zara pown stay la dekat sini..demi menyedapkan hatinya..xsalah kalau kita berkorban demi saudara kita sendiri kan..even..zara tengah keja time tu..n tengah emergency leave,..so..zara pun message bos..mintak berhenti keja terus..burn gaji zara sehari..tapi..xpela..zara xkisah pun..=)

k la...tu je kot zara nak ngarut..apa - apa pun..selamat menyambut Ramadhan Al - Mubarak buat seluruh umat Islam..moga - moga,..kita mencapai tahap yang lebih baik lagi...
 

Ishihara Zara Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal